Загальнобібліотечні заходи   >   Бібліотека
<<< Повернутись
Переглядів: 206

08.02.2020

  У Чернігові 7-8 лютого у Co-working. ПРОСТІР ІДЕЙ. CHERNIHIV відбувся дводенний воркшоп "Основи Digital реклами".
  Метою заходу було ознайомлення учасників з основами реклами туристичних і культурних продуктів у соціальних мережах та інтернеті.
  Спікери – фахівці-практики: Павло Федикович – тревел-журналіст, дописувач низки світових видань, Вікторія Литвякова – бренд-дизайнер, Надія Конишева – SMM-спеціаліст, Максим Садовський – блогер Інстаграм, Сергій Маляренко – фаховий таргетолог, зрозуміло, цікаво і доступно розповіли як варто вести сторінки в соціальних мережах, про сучасні тренди в дизайні, таргетингу і розвіяли деякі міфи в цих сферах.
  Взяла участь у воркшопі завідувач відділу інформаційних технологій та електронних ресурсів Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка Олена Попович, яка займається промоцією бібліотеки та послуг також і у соціальних мережах. Під час занять вдалося отримати велику кількість ідей та корисної інформації від чудових спікерів, а також познайомитися з людьми, яких цікавить напрямок діджиталізації, які вміють вдало просувати свої медіаресурси у мережі Інтернет.
  Організатори – Управління культури та туризму Чернігівської міської ради.

result_20200207_105423  result_20200208_110949  result_20200208_122724
 result_20200208_143507  result_20200208_152628  result_20200207_164521
 result_20200207_164707  result_247528844_169891  result_20200207_165153
 result_85004566_2541842049260014_4568800576703299584_o  result_84853613_899116000506093_3447082460473458688_n  result_20200208_120345

<<< Повернутись

© НВП "Армпроект", 2002-2020