Загальнобібліотечні заходи   >   Бібліотека
<<< Повернутись
Переглядів: 32

12.11.2020

Українська мовна студія ораторського мистецтва LingUA:

робота в режимі онлайн триває

  18 вересня розпочала роботу в режимі онлайн українська мовна студія ораторського мистецтва LingUA. Її керівниця – Ольга Петренко, вчителька української мови та літератури ЗОШ № 28 м. Чернігова. Темою першого теоретичного заняття була мовленнєва креативність. Пані Ольга запропонувала всім охочим вправи для розвитку швидкості та гнучкості мовлення з використанням книги Олени Жаворонкової "Уроки мовленнєвої креативності".

  23 жовтня відбулась онлайн-зустріч "Оригінальність мовлення". Сьогодні ця тема на часі, бо вміння оригінально мислити – запорука неймовірного креативного розвитку. А креативність, у свою чергу, дає людині можливість по-іншому дивитися на навколишній світ. Будувати асоціативні уявлення – велика праця й велике мистецтво. Побачити звичні речі іншими очима (напевно, внутрішнім оком) закликала на занятті Ольга Петренко.

  Теоретична база двох попередніх занять дала змогу провести практичне заняття з учнями 9–10 класів ЗОШ № 28, яке відбулось у форматі онлайн-конференції на платформі ZOOM. На початку заняття учасники познайомились одне з одним та висловили бажання набути навичок мовленнєвої креативності.

  Перша вправа хоч і здавалася легкою для виконання, але вимагала гнучкості мислення та кмітливості. Учасникам конференції потрібно було поміркувати, як по-іншому, нетрадиційно, можна використати звичайну зубну щітку. Учні швидко орієнтувались і пропонували різні варіанти: для нанесення макіяжу, для малювання, для створення орнаменту на пластиліні, для догляду за взуттям… Наступна вправа стосувалася доповнення речення "Не кажіть мені про…, тому що…". Можна було почути різні цікаві думки. Наприклад: "Не кажіть мені про свої проблеми, тому що вони є у кожного".

  Відтак Ольга Петрівна запропонувала учасникам онлайн-конференції інтерактивну вправу: треба було проговорити речення зі стиснутими губами, потім – зі стиснутими зубами, далі – озвучити лише голосні, а потім – приголосні. Після цього учні залюбки фантазували, продовжуючи речення "Що б ви зробили, якщо б черепаха літала?", "Що б ви робили, якщо б не винайшли колесо?".

  Наприкінці практичного заняття Ольга Петрівна підбила підсумок, запитала учнів про відчуття при виконанні вправ. Учасники конференції відповіли, що задоволені спілкуванням. А до всього вони ще й набули навичок креативного мовлення.

<<< Повернутись

© НВП "Армпроект", 2002-2020