Інклюзивна освіта – вимога часу
Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Кожна дитина становить незмірну цінність для своїх батьків, а всі діти разом – неоціненний скарб суспільства, запорука його майбутньої долі. Питання інклюзії, а саме – повного та активного залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до навчання в умовах, максимально наближених до умов навчання їхніх здорових однолітків, стає все актуальнішим. Тому працівники відділу з гуманітарних наук Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка вирішили зробити окрему добірку книг із серії "Поради батькам і педагогам", що містять методичні рекомендації й поради для педагогів і батьків, які виховують гіперактивних дітей та дітей із дефіцитом уваги, з розладами аутистичного спектра, з ДЦП, із синдромом Дауна, з порушеннями інтелектуального розвитку тощо. У книгах надається корисна інформація стосовно розвитку й сучасних методів, технологій навчання та виховання таких діток в умовах повсякденного життя родини й підготовки їх до самостійної життєдіяльності. Література, що представлена на віртуальній виставці, стане у пригоді батькам, учителям, асистентам учителів, вихователям і фахівцям у галузі корекційної педагогіки, особливо в контексті інклюзивного навчання. Адже "особливі діти" живуть поряд із нами й потребують підтримки, допомоги та прийняття.
|