Чернігівська обласна універсальна наукова бібліотека
імені Софії та Олександра Русових
   Онлайн-послуги   >   Вiртуальна довiдка
Історія | Краєзнавство | Література | Мовознавство | Мистецтво | Педагогіка | Економіка та управління | Право | Технічні науки | Природничі науки | Суспільно-політичні науки | Медицина | Інше

Сьогоднi: 14.05.2024

Педагогіка (запитань: 32)

Правила

1  2  3  4  

 Захарченко Надія

19.11.2019

Формування доброзичливих стосунків у дітей старшого дошкільного віку засобами дитячої літератури

 Відповідь

20.11.2019

Шановна Надія! Пропонуємо переглянути наступні видання:
Ашиток Н. Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури / Надія Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені І. Франка. – 2017. - Вип. 5. - С. 4-11. – Режим доступу: https://bit.ly/2py6tcg
Глушкова Л. І. Моральне виховання дошкільників засобами художньої літератури / Л. І. Глушкова // Таврійський вісник освіти. - 2016. - № 4. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_4_10.
Дука Т. Громадянсько-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Тетяна Дука, Тетяна Журавко // Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського . Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 64-68. - Режим доступу: https://bit.ly/333PEUv
Ланєнкова О. Добрий друг – казка, або усна народна творчість як виховний засіб / О. Ланєнкова // Обдарована дитина. – 2013. – № 10. – С. 28–30.
Лохвицька Л. В. Програма з морального виховання дітей дошкільного віку "Скарбниця моралі" / Л. В. Лохвицька. – Тернопіль: Мандрівець, 2014. – 128 с. – Режим доступу: https://bit.ly/332mFQI
Луценко, І. О. Роль дитячої книжки у вихованні людяності в дітей дошкільного віку / І. О. Луценко // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені І. Огієнка, 2016. - Вип. 21. - Ч. 2. - С. 202-206. – Режим доступу: https://bit.ly/37pa79l
Монке О. Світова література для дітей дошкільного віку: морально-ціннісні імперативи: навч. посіб. / О. Монке. – Одеса: Чорномор’я, 2018 – 214 с. – Режим доступу: https://bit.ly/2XD1jbK
Поніманська Т. І . Моральне виховання дошкільників : навч. посіб. / Тамара Іллівна Поніманська. - Київ : Вища школа, 1993. - 109 с.
Рибцун О. Казка вчить добра і правди / О. Рибцун // Дошкільне виховання. – 2005. –. № 12. – С. 16–17.
Талалаєвська О. Емпіричне вивчення особливостей морального виховання старших дошкільників засобами української народної казки / Оксана Талалаєвська // Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку" (16 – 17 листопада 2017 року): зб. наук. ст. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – С. 183-187. – Режим доступу: http://www.ndu.edu.ua/storage/2017/22_11_2017_Studzbirnik.pdf
Формування ціннісно-змістовної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: матеріали обласної науково-практичної конференції 28 березня 2018 р. – Дніпро. – 531 с. – Режим доступу: https://bit.ly/34gCDrK
Хролець О. І. Дитяча література як засіб виховання гуманістично-ціннісних орієнтацій дітей у сім`ї / О. І. Хролець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. – Рівне: РДГУ, 2005. – Вип.32. - С. 70-72.

 Анна

25.01.2019

доброго дня! Допоможіть знайти літературу до теми курсової роботи: "Інтеграція уроків української мови для формування міжпредметної компетенції учнів за Новою українською школою".

 Відповідь

29.01.2019

Шановна Анна! Пропонуємо переглянути наступні видання:
1. Губська Г. В. Інтегроване навчання на уроках української мови та літератури / Г. В. Губська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 34-36. - С. 9-14.
2. Білозуб Н. Інтегроване навчання та інноваційні технології / Н. Білозуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 44-47.
3. Варзацька Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С.6-9.
4. Варзацька Л. Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти / Лариса Варзацька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 11. - С. 2-4.
5. Григорчук, А. Інтегровані уроки мови як засіб формування мовленнєвої компетенції учнів / А. Григорчук, Ю. Лущай // Початкова школа. - 2009. - № 3. - С. 18-21.
6. Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 10-14.
7. Мальонкіна І. Складники культури мовлення, їх роль у спілкуванні. Інтегроване заняття спецкурсу з української мови та основ інформатики / Ірина Мальонкіна, Наталія Темченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 41/42 (листопад). - С. 16-21.
8. Міжпредметні зв'язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти / підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 10. - С. 2-12 (Вкладка № 5).
9. Омельчук, С. Комп`ютерна програма "Інтертест" (модуль "Українська мова") як засіб активізації дослідницької діяльності учнів / С. Омельчук // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах) : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 2. - С. 10-13.
10. Сучасний урок. Міжпредметні зв'язки // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 4. - С. 1-16 (Вкладка).
11. Титар О. Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45.
12. Хінціцька Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65.
13. Атестація вчителя. Уроки української мови: традиційні, відкриті, нестандартні: готові конспекти, аналіз методиста. [12-річна школа] : навч. посіб. / Є. П. Голобородько [та ін.]. - Харків : Основа, 2006. - 175 с.
14. Нестандартні уроки з української мови та літератури. Випуск 1 / упоряд. К. Ю. Голобородько. – Харків: "Основа", 2006. – 304 с.

 Катерина

03.12.2015

Навчальний заклад як середовище формування успішного учня

 Відповідь

03.12.2015

Доброго дня!

http://secinfchounbk.blogspot.com/2015/12/blog-post.html#more

 Катерина

03.12.2015

Виховання ціннісного ставлення до культури мистецтва у школі

 Відповідь

03.12.2015

Доброго дня!

1. Алексєєва Л. Викладання мистецтва в школі: нетрадиційні форми й методи / Л. Алексєєва // Мистецтво та освіта. – 2012. – № 3. – С. 16-18.
2. Жадан, Л. В. Доторкнутися душею до мистецтва: сценарії вихов. заходів для старшокл. / Любов Василівна Жадан. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2013. – 172, [1] с.
3. Кондратова, В. Методичні аспекти викладання мистецтва в 1 класі / В. Кондратова, О. Калашнікова // Мистецтво та освіта. – 2014. – № 2. – С. 24-28, 37-38.
4. Куркіна С. Виховання ціннісного ставлення учнів до музичного мистецтва на уроках художньої культури: [Електронний ресурс] / С. Куркіна // Наукові записки. – (Серія . Педагогічні науки). – Вип. 125. – Режим доступу: "http://library.kspu.kr.ua/new/media/library/ /vihovannya-tsinnisnogo-stavlennya-uchniv-do-muzichnogo-mistetstva-na-urokah-hudojnoji-kulturi/vihovannya-tsinnisnogo-stavlennya-uchniv-do-muzichnogo-mistetstva-na-urokah-hudojnoji-kulturi_125.pdf
5. Маслов В. В. Теоретична парадигма культурологія і навчальний процес / В. В. Маслов // Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. Серія: Філософські науки : Щорічник / Київський ун-т туризму, економіки і права. – Київ, 2009. – Вип. 6. – С. 173-191.
6. Просіна О. В. Технології інтегрованого викладання предметів "Мистецтво" та "Художня культура" в загальноосвітній школі [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. В. Просіна ; Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. – Луганськ : [б.в.], 2007. – 200 с.
7. Рагозіна, В. В. Система творчих завдань на уроках мистецтва у 1-му класі. За програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" : навч.-метод. посіб. / В. В. Рагозіна, І. В. Руденко. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2010. – 75, [4] с.
8. Туманов, Ігор Проблемна лекція як оптимальна форма викладання "Історія мистецтв" / І. Туманов // Мистецтво та освіта. – 2013. – № 4. – С. 2-5 : фото.
9. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Виховні заходи 5-8 класи: [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.osvitaua. com/shop/books-shop-organization/204/
10. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва [Електронний ресурс] // Режим доступу: https://www.sites.google.com/...godini/.../rozdil...
11. Формування цінністного ставлення до мистецтва: [Електронний ресурс] Вижницька школа-інтернат ім. Н. Яремчука // Режим доступу: http://yaremchuk-int.at.ua/news/formuvannja_cinnisnogo_stavlennja_do_mistectva/2012-02-14-23.

 Наталія

08.12.2013

Доброго ранку, шановні працівники бібліотеки!Скажіть, будь-ласка, які матеріали є у Вашій бібліотеці до теми :"Методологія дидактики вищої школи"?Дякую за відповідь!

 Відповідь

11.12.2013

Шановна, Наталія!
Пропонуємо переглянути наступні видання нашої бібліотеки:
1. Воронкова О. Б. Информационные технологии в образовании: интерактивные методы / О. Б. Воронкова. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2010. – 314, [1]. : ил., табл. – (Сердце отдаю детям). – Библиогр.: с. 309-310.
2. Драйден Г. Революція в навчанні / Гордон Драйден, Джаннетт Вос ; пер. с англ. Мирослава Товкало. – Львів : Літопис, 2011. – 541с. : ілюстр. – Бібліогр.: с. 516-527, 530-534.
3. Зайченко І. В. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / І. В. Зайченко. – 2-е вид. – Київ : Освіта Україна ; Київ : КНТ, 2008. – 526с. – Бібліогр. : с. 499-520.
4. Зайчук В. О.Сучасні педагогічні технології : дидакт.-інформ. аспект / Валентин Зайчук, Андрій Нісімчук, Андрій Білан ; Луцьк. гуманіт. ун-т, Ін-т пед. технологій. – Луцьк : Твердиня. – 2009. – Т. 1. – 2009. – 286с.
5. Крижко В. В. Антологія аксіологічної парадигми управління освітою : підруч. для пед. ун-тів / В. В. Крижко. – Київ : Освіта України, 2005. – 434с. : табл. – Бібліогр.: с. 403-431.
6. Логвинов И. И. Основы дидактики : учеб.-метод. пособие / И. И. Логвинов ; Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ин-т. – Москва, 2005. – 135с. – Библиогр. в подстроч. примеч.
7. Лодатко Є. О. Моделювання педагогічних систем і процесів : монографія / Є. О. Лодатко ; Слов'ян. держ. пед. ун-т. – Слов'янськ, 2010. – Бібліогр. : с. 136-147.
8. Лозниця В.С.Психологія і педагогіка : основні положення : навч. посіб. / В. С. Лозниця. – Київ : ЕксОб, 2006. – 302, [1]. : ілюстр. – Бібліогр. в кінці розд.
9. Максимюк С. П. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / С. П. Максимюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Київ : Кондор, 2005. – 666 с. – Бібліогр. : с. 661-666.
10. Малафіїк І. В. Дидактика : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / І. В. Малафіїк. – Київ : Кондор, 2009. – 395с. : табл. – Бібліогр. в кінці розд
11. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. Л. Ортинський ; Львів. держ. ун-т внутріш. справ. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 471 . – Бібліогр. в кінці розд.
12. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / С. С. Пальчевський. – Друге вид. – Київ : Каравела, 2008. – 495с. – Бібліогр. в темах.
13. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / С. С. Пальчевський. – Київ : Каравела, 2007. – 575с. – (Вища освіта в Україні). – Бібліогр. в темах.
14. Педагогіка : навч. посіб. / [З. Н. Курлянд та ін.] ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Харків : Бурун Книга, 2009. – 303с. – Бібліогр. в кінці розд.
15. Хуторской А. В. Современная дидактика : [учеб. пособие] / А. В. Хуторской. – Изд. 2-е. – Москва : Высшая школа, 2007. – 638, [1]. : ил. – Библиогр. : с. 624-629, в конце гл. и в подстроч. примеч.
16. Чайка В. М. Основи дидактики : навч. посіб. / В. М. Чайка. – Київ : Академвидав, 2011. – 238с. : табл. – (Альма-матер). – Бібліогр. : с. 237-238.
17. Гребенев И. В. Дидактика предмета как контекстно зависимая теория обучения / И. В. Гребенев // Педагогика. – 2008. – 2. – С. 27-32
18. Игнатьева Е. Ю. Познавательная компетентность студентов в современном социокультурном контексте / Е. Ю. Игнатьева // Alma mater. – 2011. – № 9. – С. 52-56. – Библиогр. в конце ст. – Библиогр. в конце ст.
19. Наркозиев А. К. Опыт дидактического обоснования кредитной технологии обучения в Международном университете Кыргыстана / А. К. Наркозиев // Alma mater (вестник высшей школы). – 2009. – N 9. – С. 40-46.

 Марія

19.10.2012

Допоможіть знайти літературу до курсової роботи на тему "Методи і форми контролю в сучасній школі"

 Відповідь

23.10.2012

1. МО і науки України. Система контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: методичні рекомендації // Початкова школа. – 2001. – №10.
2. Базові документи і матеріали Державна національна програма "Освіта. Україна ХХІ століття". – К.: Райдуга, 1994.
3. Освітні технології: навч.-метод. посіб./ [О. М. Пєхота [та ін.] ; за ред. О. М. Пєхоти]. – Київ : А.С.К., 2001. – 255 с
4. Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников. – М.: Педагогика, 1984. – 287 с.
5. Біланюк Ю. Деякі проблеми уніфікації методів контролю та оцінювання рівня знань // Рідна школа. – 2001. – №5. – С.27-28.
6. Барановська О. Сучасна модель оцінювання навчальних досягнень учнів: переваги і недоліки // Рідна школа. – 2000. – №7. – С.48-50.
7. Баскатіна К. Вимірювання знань: стимул чи засіб гноблення? // Початкова школа. – 1988. – №9. – С.45-47.
8. Віват Т. Оцінювання знань і вмінь учнів у загальноосвітній школі // Рідна школа. – 2000. – №2. – С.47-48.
9. Зубалій Н.П. Вплив оцінки на ставлення шестирічних першокласників до навчання // Початкова школа. – 1990. – №5. – С.27-30.
10. Вихрущ, А. Контроль і оцінювання у концепції розвивального навчання В.О.Сухомлинського // Початкова школа. - 2002. - № 9. – С. 32-34.
11. Танасійчук, А. Книга обліку наслідків внутрішкільного контролю заступником директора з НВР // Завуч (Шкільний світ). – 2012. – № 12. – С. 4-24 : табл. + Додатки.
12. Тевтлін, Б. Контрольно - аналітична діяльність шкільної адміністрації // Комплект газет "Шкільний світ" (Завуч). – 2003. – № 36. – С. 8-9.
13. Дяків, В. Контрольно-аналітична діяльність як необхідний компонент системи роботи з обдарованими учнями // Завуч (Шкільний світ). – 2009. – № 1. – С. 17-19.
14. Контроль стану викладання навчальних предметів // Комплект газет "Шкільний світ" (Завуч). – 2005. – 3. – С. 7-11.
15. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. // Початкова освіта. – 2002. – № 39-40.
16. Павленко, О. Контроль в освіті як дидактична категорія і наукова проблема // Освiта. – 2005. – № 6. – С. 3.
17. Пермінова, І. Контроль, перевірка та оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів // Початкова освіта (Шкільний світ). – 2011. – № 44 (листопад). – С. 3-7. – Бібліогр.: с. 7.
18. Литвин, А.Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів // Комплект газет "Шкільний світ" (Директор школи). – 2003. – № 47. – С. 7-10.
19. Рій, Л. Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів // Комплект газет "Шкільний світ" (Директор школи). – 2005. – № 13. – С. 14-17.
20. Лаврук, В. Контроль за станом виконання навчальних програм // Директор школи (Шкільний світ). – 2012. – № 6. – С. 36-39.
21.Локшина, О. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів у школах Західної Європи // Комплект газет "Шкільний світ" (Директор школи). – 2006. – № 40. – С. 7-10.

 Катерина

11.03.2012

Допоможіть знайти літературу до написання бакалаврської роботи на тему :"фОРМИ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК З ІСТОРІЇ"

 Відповідь

13.03.2012

1. Баранков О.Г., Желіба О.В. Шкільний курс історії та методика його викладання. – Ніжин, 2002.
2. Курилів В. І. Методика викладання історії. Курс підвищення кваліфікації вчителів історії. – Львів; Торонто: Світ. 2003.
3. Пастушенко Р. Теорія рівнів навченості як основа оцінювання навчальних досягнень учнів з історії //Історія України. – 2003. – №5 (лютий). – С.6-11.
4. Кравчук т. Організація перевірки рівня навчальних досягнень учнів з історії // Історія України. – 2006. – №3 (січень). – С. 7-10.
5. Десятов Д. Організація самооцінювальної діяльності учнів на уроках історії // Історія в школі. – 2007. – №11-12. – С.17-22.
6. Гордов А. И. О проверке знаний учащихся на уроках истории в старших классах // Преподавание истории в школе. – 2002. – №3. – С.68-72.
7. Власов В. Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з історії: що і як оцінювати // Історія в школах України. – 2003. – №2 (березень-квітень). – С.11-14.
8. Драхлер А. Б. Кроссворды на уроках истории // Преподавание истории в школе. – 2004. – №7. – С.33-41.
9. Ващук Ю. Загадки і головоломки на уроках історії (8-9 клас) // Історія в школі. – 2002. – №2. – С.27-29.
10. Система тестування учнів у середній школі: метод. посібник // Завуч. – 2007. – №16-18. – С.3-110.
11. Ізотова А., Квадріціус С. Моніторинг якості навчання // Завуч. – 2006. – №7 (березень). – С.10-14.
12. На порядку денному шкільної реформи - незалежне тестування // Завуч. – 2005. – №15 (травень). – Вкладка.
13. Гусак Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання // Рідна школа. – 2007. – №5 (травень). – С.58-60.

 світлана

10.02.2012

інтерактивні методи

 Відповідь

14.02.2012

Шановна Світлана! Вас очевидно цікавлять інтерактивні методи навчання?
Пропонуємо переглянути наступні джерела:
1. Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. – №5-6.
2. Інтерактивні методи навчання у підготовці спеціалістів для банківської системи України: Зб. наук. праць. – Суми – Харків, 2001. – 250 с.
3. Кондратюк В.Л., Волос М.М., Бабин І.І. Основні тенденції розвитку систем освіти та освітніх технологій у світовій педагогічній практиці // Відкритий урок. – 2002. – №5-6.
4. Крамаренко С.Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів // Відкритий урок. – 2002. – №5/6.
5. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. К, 2000. – 368 с.
6. Освітні технології / За ред. О.М.Пєхоти. – К. – 2002. – 255 с.
7. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136 с.
8. Саган О. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навчальних умінь молодших школярів // Початкова школа. – 2002. – №3.
9. Суворова Н. Интерактивное обучение: новые подходы // Инновации в образовании. – 2001. – №5. – С.106-107.
10. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. /. О.І.Пометун, Л.В.Пироженко. За ред. О.І.Пометун. – К. : Видавництво. А.С.К., 2004. – 192 с.

 Микола

06.02.2012

Доброго дня!
Підкажіть, будь-ласка, чи є у фондах Вашої бібліотеки
Навчальні програми II ступеня Єдиної школи (старшої основної школи), що були видані в 1918-1919 роках окремим випуском, а також в журналі "Вільна Українська Школа".
Дякую!

 Відповідь

07.02.2012

Шановний, Миколо! На жаль потрібного вам видання у фондах нашої бібліотеки немає. А також відсутній журнал "Вільна українська школа".

 Світлана

08.01.2012

Чи є у вас Гончаренко С.У. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі

 Відповідь

09.01.2012

На жаль, даної книги в ОУНБ не має.

1  2  3  4  

Заповнiть поля форми нижче та вiдправте запит нашим працiвникам. Менш, нiж через 24 години вiдповiдь буде розмiщено на цiй сторiнцi.
Не забувайте, що у нас на сайтi працює електронний каталог книг та статей, за допомогою якого Ви можете отримати доступ до баз даних бiблiотеки.

Перш нiж запитати, уважно прочитайте "Правила"


Автор запиту

Розділ

Текст запиту

© НВП "Армпроект", 2002-2021