|
|
| 1 2 3 4 | | Захарченко Надія | 19.11.2019 | Формування доброзичливих стосунків у дітей старшого дошкільного віку засобами дитячої літератури |
|
Відповідь | 20.11.2019 |
|
Шановна Надія! Пропонуємо переглянути наступні видання:
Ашиток Н. Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури / Надія Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені І. Франка. – 2017. - Вип. 5. - С. 4-11. – Режим доступу: https://bit.ly/2py6tcg
Глушкова Л. І. Моральне виховання дошкільників засобами художньої літератури / Л. І. Глушкова // Таврійський вісник освіти. - 2016. - № 4. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_4_10.
Дука Т. Громадянсько-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Тетяна Дука, Тетяна Журавко // Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського . Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 64-68. - Режим доступу: https://bit.ly/333PEUv
Ланєнкова О. Добрий друг – казка, або усна народна творчість як виховний засіб / О. Ланєнкова // Обдарована дитина. – 2013. – № 10. – С. 28–30.
Лохвицька Л. В. Програма з морального виховання дітей дошкільного віку "Скарбниця моралі" / Л. В. Лохвицька. – Тернопіль: Мандрівець, 2014. – 128 с. – Режим доступу: https://bit.ly/332mFQI
Луценко, І. О. Роль дитячої книжки у вихованні людяності в дітей дошкільного віку / І. О. Луценко // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т імені І. Огієнка, 2016. - Вип. 21. - Ч. 2. - С. 202-206. – Режим доступу: https://bit.ly/37pa79l
Монке О. Світова література для дітей дошкільного віку: морально-ціннісні імперативи: навч. посіб. / О. Монке. – Одеса: Чорномор’я, 2018 – 214 с. – Режим доступу: https://bit.ly/2XD1jbK
Поніманська Т. І . Моральне виховання дошкільників : навч. посіб. / Тамара Іллівна Поніманська. - Київ : Вища школа, 1993. - 109 с.
Рибцун О. Казка вчить добра і правди / О. Рибцун // Дошкільне виховання. – 2005. –. № 12. – С. 16–17.
Талалаєвська О. Емпіричне вивчення особливостей морального виховання старших дошкільників засобами української народної казки / Оксана Талалаєвська // Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку" (16 – 17 листопада 2017 року): зб. наук. ст. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – С. 183-187. – Режим доступу: http://www.ndu.edu.ua/storage/2017/22_11_2017_Studzbirnik.pdf
Формування ціннісно-змістовної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: матеріали обласної науково-практичної конференції 28 березня 2018 р. – Дніпро. – 531 с. – Режим доступу: https://bit.ly/34gCDrK
Хролець О. І. Дитяча література як засіб виховання гуманістично-ціннісних орієнтацій дітей у сім`ї / О. І. Хролець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. – Рівне: РДГУ, 2005. – Вип.32. - С. 70-72. |
Анна | 25.01.2019 | доброго дня! Допоможіть знайти літературу до теми курсової роботи: "Інтеграція уроків української мови для формування міжпредметної компетенції учнів за Новою українською школою". |
|
Відповідь | 29.01.2019 |
|
Шановна Анна! Пропонуємо переглянути наступні видання:
1. Губська Г. В. Інтегроване навчання на уроках української мови та літератури / Г. В. Губська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 34-36. - С. 9-14.
2. Білозуб Н. Інтегроване навчання та інноваційні технології / Н. Білозуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 44-47.
3. Варзацька Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С.6-9.
4. Варзацька Л. Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти / Лариса Варзацька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 11. - С. 2-4.
5. Григорчук, А. Інтегровані уроки мови як засіб формування мовленнєвої компетенції учнів / А. Григорчук, Ю. Лущай // Початкова школа. - 2009. - № 3. - С. 18-21.
6. Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 10-14.
7. Мальонкіна І. Складники культури мовлення, їх роль у спілкуванні. Інтегроване заняття спецкурсу з української мови та основ інформатики / Ірина Мальонкіна, Наталія Темченко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 41/42 (листопад). - С. 16-21.
8. Міжпредметні зв'язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти / підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 10. - С. 2-12 (Вкладка № 5).
9. Омельчук, С. Комп`ютерна програма "Інтертест" (модуль "Українська мова") як засіб активізації дослідницької діяльності учнів / С. Омельчук // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах) : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 2. - С. 10-13.
10. Сучасний урок. Міжпредметні зв'язки // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 4. - С. 1-16 (Вкладка).
11. Титар О. Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45.
12. Хінціцька Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65.
13. Атестація вчителя. Уроки української мови: традиційні, відкриті, нестандартні: готові конспекти, аналіз методиста. [12-річна школа] : навч. посіб. / Є. П. Голобородько [та ін.]. - Харків : Основа, 2006. - 175 с.
14. Нестандартні уроки з української мови та літератури. Випуск 1 / упоряд. К. Ю. Голобородько. – Харків: "Основа", 2006. – 304 с. |
Катерина | 03.12.2015 | Навчальний заклад як середовище формування успішного учня |
|
Відповідь | 03.12.2015 |
|
Доброго дня!
http://secinfchounbk.blogspot.com/2015/12/blog-post.html#more |
Катерина | 03.12.2015 | Виховання ціннісного ставлення до культури мистецтва у школі |
|
Відповідь | 03.12.2015 |
|
Доброго дня!
1. Алексєєва Л. Викладання мистецтва в школі: нетрадиційні форми й методи / Л. Алексєєва // Мистецтво та освіта. – 2012. – № 3. – С. 16-18.
2. Жадан, Л. В. Доторкнутися душею до мистецтва: сценарії вихов. заходів для старшокл. / Любов Василівна Жадан. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2013. – 172, [1] с.
3. Кондратова, В. Методичні аспекти викладання мистецтва в 1 класі / В. Кондратова, О. Калашнікова // Мистецтво та освіта. – 2014. – № 2. – С. 24-28, 37-38.
4. Куркіна С. Виховання ціннісного ставлення учнів до музичного мистецтва на уроках художньої культури: [Електронний ресурс] / С. Куркіна // Наукові записки. – (Серія . Педагогічні науки). – Вип. 125. – Режим доступу: "http://library.kspu.kr.ua/new/media/library/ /vihovannya-tsinnisnogo-stavlennya-uchniv-do-muzichnogo-mistetstva-na-urokah-hudojnoji-kulturi/vihovannya-tsinnisnogo-stavlennya-uchniv-do-muzichnogo-mistetstva-na-urokah-hudojnoji-kulturi_125.pdf
5. Маслов В. В. Теоретична парадигма культурологія і навчальний процес / В. В. Маслов // Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. Серія: Філософські науки : Щорічник / Київський ун-т туризму, економіки і права. – Київ, 2009. – Вип. 6. – С. 173-191.
6. Просіна О. В. Технології інтегрованого викладання предметів "Мистецтво" та "Художня культура" в загальноосвітній школі [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. В. Просіна ; Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. – Луганськ : [б.в.], 2007. – 200 с.
7. Рагозіна, В. В. Система творчих завдань на уроках мистецтва у 1-му класі. За програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" : навч.-метод. посіб. / В. В. Рагозіна, І. В. Руденко. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2010. – 75, [4] с.
8. Туманов, Ігор Проблемна лекція як оптимальна форма викладання "Історія мистецтв" / І. Туманов // Мистецтво та освіта. – 2013. – № 4. – С. 2-5 : фото.
9. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Виховні заходи 5-8 класи: [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.osvitaua. com/shop/books-shop-organization/204/
10. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва [Електронний ресурс] // Режим доступу: https://www.sites.google.com/...godini/.../rozdil...
11. Формування цінністного ставлення до мистецтва: [Електронний ресурс] Вижницька школа-інтернат ім. Н. Яремчука // Режим доступу: http://yaremchuk-int.at.ua/news/formuvannja_cinnisnogo_stavlennja_do_mistectva/2012-02-14-23. |
Наталія | 08.12.2013 | Доброго ранку, шановні працівники бібліотеки!Скажіть, будь-ласка, які матеріали є у Вашій бібліотеці до теми :"Методологія дидактики вищої школи"?Дякую за відповідь! |
|
Відповідь | 11.12.2013 |
|
Шановна, Наталія!
Пропонуємо переглянути наступні видання нашої бібліотеки:
1. Воронкова О. Б. Информационные технологии в образовании: интерактивные методы / О. Б. Воронкова. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2010. – 314, [1]. : ил., табл. – (Сердце отдаю детям). – Библиогр.: с. 309-310.
2. Драйден Г. Революція в навчанні / Гордон Драйден, Джаннетт Вос ; пер. с англ. Мирослава Товкало. – Львів : Літопис, 2011. – 541с. : ілюстр. – Бібліогр.: с. 516-527, 530-534.
3. Зайченко І. В. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / І. В. Зайченко. – 2-е вид. – Київ : Освіта Україна ; Київ : КНТ, 2008. – 526с. – Бібліогр. : с. 499-520.
4. Зайчук В. О.Сучасні педагогічні технології : дидакт.-інформ. аспект / Валентин Зайчук, Андрій Нісімчук, Андрій Білан ; Луцьк. гуманіт. ун-т, Ін-т пед. технологій. – Луцьк : Твердиня. – 2009. – Т. 1. – 2009. – 286с.
5. Крижко В. В. Антологія аксіологічної парадигми управління освітою : підруч. для пед. ун-тів / В. В. Крижко. – Київ : Освіта України, 2005. – 434с. : табл. – Бібліогр.: с. 403-431.
6. Логвинов И. И. Основы дидактики : учеб.-метод. пособие / И. И. Логвинов ; Рос. акад. образования, Моск. психол.-соц. ин-т. – Москва, 2005. – 135с. – Библиогр. в подстроч. примеч.
7. Лодатко Є. О. Моделювання педагогічних систем і процесів : монографія / Є. О. Лодатко ; Слов'ян. держ. пед. ун-т. – Слов'янськ, 2010. – Бібліогр. : с. 136-147.
8. Лозниця В.С.Психологія і педагогіка : основні положення : навч. посіб. / В. С. Лозниця. – Київ : ЕксОб, 2006. – 302, [1]. : ілюстр. – Бібліогр. в кінці розд.
9. Максимюк С. П. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / С. П. Максимюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Київ : Кондор, 2005. – 666 с. – Бібліогр. : с. 661-666.
10. Малафіїк І. В. Дидактика : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / І. В. Малафіїк. – Київ : Кондор, 2009. – 395с. : табл. – Бібліогр. в кінці розд
11. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. Л. Ортинський ; Львів. держ. ун-т внутріш. справ. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 471 . – Бібліогр. в кінці розд.
12. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / С. С. Пальчевський. – Друге вид. – Київ : Каравела, 2008. – 495с. – Бібліогр. в темах.
13. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / С. С. Пальчевський. – Київ : Каравела, 2007. – 575с. – (Вища освіта в Україні). – Бібліогр. в темах.
14. Педагогіка : навч. посіб. / [З. Н. Курлянд та ін.] ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Харків : Бурун Книга, 2009. – 303с. – Бібліогр. в кінці розд.
15. Хуторской А. В. Современная дидактика : [учеб. пособие] / А. В. Хуторской. – Изд. 2-е. – Москва : Высшая школа, 2007. – 638, [1]. : ил. – Библиогр. : с. 624-629, в конце гл. и в подстроч. примеч.
16. Чайка В. М. Основи дидактики : навч. посіб. / В. М. Чайка. – Київ : Академвидав, 2011. – 238с. : табл. – (Альма-матер). – Бібліогр. : с. 237-238.
17. Гребенев И. В. Дидактика предмета как контекстно зависимая теория обучения / И. В. Гребенев // Педагогика. – 2008. – 2. – С. 27-32
18. Игнатьева Е. Ю. Познавательная компетентность студентов в современном социокультурном контексте / Е. Ю. Игнатьева // Alma mater. – 2011. – № 9. – С. 52-56. – Библиогр. в конце ст. – Библиогр. в конце ст.
19. Наркозиев А. К. Опыт дидактического обоснования кредитной технологии обучения в Международном университете Кыргыстана / А. К. Наркозиев // Alma mater (вестник высшей школы). – 2009. – N 9. – С. 40-46. |
Марія | 19.10.2012 | Допоможіть знайти літературу до курсової роботи на тему "Методи і форми контролю в сучасній школі" |
|
Відповідь | 23.10.2012 |
|
1. МО і науки України. Система контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: методичні рекомендації // Початкова школа. – 2001. – №10.
2. Базові документи і матеріали Державна національна програма "Освіта. Україна ХХІ століття". – К.: Райдуга, 1994.
3. Освітні технології: навч.-метод. посіб./ [О. М. Пєхота [та ін.] ; за ред. О. М. Пєхоти]. – Київ : А.С.К., 2001. – 255 с
4. Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников. – М.: Педагогика, 1984. – 287 с.
5. Біланюк Ю. Деякі проблеми уніфікації методів контролю та оцінювання рівня знань // Рідна школа. – 2001. – №5. – С.27-28.
6. Барановська О. Сучасна модель оцінювання навчальних досягнень учнів: переваги і недоліки // Рідна школа. – 2000. – №7. – С.48-50.
7. Баскатіна К. Вимірювання знань: стимул чи засіб гноблення? // Початкова школа. – 1988. – №9. – С.45-47.
8. Віват Т. Оцінювання знань і вмінь учнів у загальноосвітній школі // Рідна школа. – 2000. – №2. – С.47-48.
9. Зубалій Н.П. Вплив оцінки на ставлення шестирічних першокласників до навчання // Початкова школа. – 1990. – №5. – С.27-30.
10. Вихрущ, А. Контроль і оцінювання у концепції розвивального навчання В.О.Сухомлинського // Початкова школа. - 2002. - № 9. – С. 32-34.
11. Танасійчук, А. Книга обліку наслідків внутрішкільного контролю заступником директора з НВР // Завуч (Шкільний світ). – 2012. – № 12. – С. 4-24 : табл. + Додатки.
12. Тевтлін, Б. Контрольно - аналітична діяльність шкільної адміністрації // Комплект газет "Шкільний світ" (Завуч). – 2003. – № 36. – С. 8-9.
13. Дяків, В. Контрольно-аналітична діяльність як необхідний компонент системи роботи з обдарованими учнями // Завуч (Шкільний світ). – 2009. – № 1. – С. 17-19.
14. Контроль стану викладання навчальних предметів // Комплект газет "Шкільний світ" (Завуч). – 2005. – 3. – С. 7-11.
15. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. // Початкова освіта. – 2002. – № 39-40.
16. Павленко, О. Контроль в освіті як дидактична категорія і наукова проблема // Освiта. – 2005. – № 6. – С. 3.
17. Пермінова, І. Контроль, перевірка та оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів // Початкова освіта (Шкільний світ). – 2011. – № 44 (листопад). – С. 3-7. – Бібліогр.: с. 7.
18. Литвин, А.Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів // Комплект газет "Шкільний світ" (Директор школи). – 2003. – № 47. – С. 7-10.
19. Рій, Л. Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів // Комплект газет "Шкільний світ" (Директор школи). – 2005. – № 13. – С. 14-17.
20. Лаврук, В. Контроль за станом виконання навчальних програм // Директор школи (Шкільний світ). – 2012. – № 6. – С. 36-39.
21.Локшина, О. Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів у школах Західної Європи // Комплект газет "Шкільний світ" (Директор школи). – 2006. – № 40. – С. 7-10. |
Катерина | 11.03.2012 | Допоможіть знайти літературу до написання бакалаврської роботи на тему :"фОРМИ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК З ІСТОРІЇ" |
|
Відповідь | 13.03.2012 |
|
1. Баранков О.Г., Желіба О.В. Шкільний курс історії та методика його викладання. – Ніжин, 2002.
2. Курилів В. І. Методика викладання історії. Курс підвищення кваліфікації вчителів історії. – Львів; Торонто: Світ. 2003.
3. Пастушенко Р. Теорія рівнів навченості як основа оцінювання навчальних досягнень учнів з історії //Історія України. – 2003. – №5 (лютий). – С.6-11.
4. Кравчук т. Організація перевірки рівня навчальних досягнень учнів з історії // Історія України. – 2006. – №3 (січень). – С. 7-10.
5. Десятов Д. Організація самооцінювальної діяльності учнів на уроках історії // Історія в школі. – 2007. – №11-12. – С.17-22.
6. Гордов А. И. О проверке знаний учащихся на уроках истории в старших классах // Преподавание истории в школе. – 2002. – №3. – С.68-72.
7. Власов В. Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з історії: що і як оцінювати // Історія в школах України. – 2003. – №2 (березень-квітень). – С.11-14.
8. Драхлер А. Б. Кроссворды на уроках истории // Преподавание истории в школе. – 2004. – №7. – С.33-41.
9. Ващук Ю. Загадки і головоломки на уроках історії (8-9 клас) // Історія в школі. – 2002. – №2. – С.27-29.
10. Система тестування учнів у середній школі: метод. посібник // Завуч. – 2007. – №16-18. – С.3-110.
11. Ізотова А., Квадріціус С. Моніторинг якості навчання // Завуч. – 2006. – №7 (березень). – С.10-14.
12. На порядку денному шкільної реформи - незалежне тестування // Завуч. – 2005. – №15 (травень). – Вкладка.
13. Гусак Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання // Рідна школа. – 2007. – №5 (травень). – С.58-60. |
світлана | 10.02.2012 | інтерактивні методи |
|
Відповідь | 14.02.2012 |
|
Шановна Світлана! Вас очевидно цікавлять інтерактивні методи навчання?
Пропонуємо переглянути наступні джерела:
1. Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. – №5-6.
2. Інтерактивні методи навчання у підготовці спеціалістів для банківської системи України: Зб. наук. праць. – Суми – Харків, 2001. – 250 с.
3. Кондратюк В.Л., Волос М.М., Бабин І.І. Основні тенденції розвитку систем освіти та освітніх технологій у світовій педагогічній практиці // Відкритий урок. – 2002. – №5-6.
4. Крамаренко С.Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів // Відкритий урок. – 2002. – №5/6.
5. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. К, 2000. – 368 с.
6. Освітні технології / За ред. О.М.Пєхоти. – К. – 2002. – 255 с.
7. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136 с.
8. Саган О. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навчальних умінь молодших школярів // Початкова школа. – 2002. – №3.
9. Суворова Н. Интерактивное обучение: новые подходы // Инновации в образовании. – 2001. – №5. – С.106-107.
10. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. /. О.І.Пометун, Л.В.Пироженко. За ред. О.І.Пометун. – К. : Видавництво. А.С.К., 2004. – 192 с. |
Микола | 06.02.2012 | Доброго дня!
Підкажіть, будь-ласка, чи є у фондах Вашої бібліотеки
Навчальні програми II ступеня Єдиної школи (старшої основної школи), що були видані в 1918-1919 роках окремим випуском, а також в журналі "Вільна Українська Школа".
Дякую! |
|
Відповідь | 07.02.2012 |
|
Шановний, Миколо! На жаль потрібного вам видання у фондах нашої бібліотеки немає. А також відсутній журнал "Вільна українська школа". |
Світлана | 08.01.2012 | Чи є у вас Гончаренко С.У. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі |
|
Відповідь | 09.01.2012 |
|
На жаль, даної книги в ОУНБ не має. |
| 1 2 3 4 | |
Заповнiть поля форми нижче та вiдправте запит нашим працiвникам. Менш, нiж через 24 години вiдповiдь буде розмiщено на цiй сторiнцi.
Не забувайте, що у нас на сайтi працює електронний каталог книг та статей, за допомогою якого Ви можете отримати доступ до баз даних бiблiотеки.
Перш нiж запитати, уважно прочитайте "Правила"
|
|
|
|
|