Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 659/Т 56 Автор(и) : Томас, Мартін Назва : Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд Вихідні дані : Харків: Фабула; Харків: Ранок, 2020 Кільк.характеристики :302, [1] с.: рис., табл. Серія: #PROBusiness ISBN (в опр.), Ціна 978-617-09-6383-3: 234.00, 234.00, грн. УДК : 659.4:316.77 + 658.8 Предметні рубрики: Електронні засоби масової комунікації -- Торгова реклама Комунікаційний маркетинг Підприємницькі ризики-- Управління Соціальні технології-- Комунікації Брендинг Антикризовий менеджмент ВНО Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Дод.точки доступу: Машико, Я. \пер.\ |