Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.29 / 33М/М 84 Автор(и) : Мостенська Т.Л. Назва : Основи маркетингу : навч. посіб. для вищ. навч. закл. Вихідні дані : Київ: Кондор, 2005 Кільк.характеристики :238 с.: іл., табл. Колективи : Національний університет харчових технологій Примітки : Бібліогр.: с. 237-238 ISBN, Ціна 966-8254-42-3: 019.80, р. ББК : 65.290-211.1я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Навчальні видання для вищої школи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): arm Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Дод.точки доступу: Національний університет харчових технологій |