Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.29 / 33М/Б 24 Автор(и) : Баранчеев В.П. Назва : Маркетинг инноваций (радикальные и "подрывные" инновации - хайтек-маркетинг) : учебник Вихідні дані : Москва: Благовест-В, 2006 Кільк.характеристики :229, [1] с Серія: Библиотека хозяйственного руководителя; кн. 2(75) Примітки : Библиогр.: с. 221-225 ISBN, Ціна 5-85873-159-7: 043.70, р. ББК : 65.291.551-32я73 Предметні рубрики: Інновації-- Навчальні видання для вищої школи Маркетинг-- Навчальні видання для вищої школи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): arm Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) |