Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 88.4 / 15/П 38 Автор(и) : Плесси Э. Назва : Психология рекламного влияния. Как эффективно воздействовать на потребителей Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2007 Кільк.характеристики :271 с Примітки : Библиогр.: с. 265 -271. - Парал. тит. англ. ISBN, Ціна 978-5-469-01239-9 (в пер.): 025.00 грн ISBN, Ціна 5-469-01239-5: Б.ц. ББК : 88.491 + 88.35 Предметні рубрики: Реклама-- Психологія Психічні процеси Психічні стани і явища Пам'ять Емоції Споживачі Торгові марки ВНО Примірники :ВА(1) Вільні : ВА(1) Дод.точки доступу: Богомолова, Л. \пер.\ |