Гольцев, Д. Г.
    Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров [Текст] / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 61-68 : рис. ; табл. - На рос. мові. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Позиціонування товару--Моделювання
Анотація: У статті запропоновано модель позиціонування товару на ринку збуту, в основі якої лежить оцінювальна тривимірна матриця, що включає три основних властивості товару: якість, ціну, обмеження. Така модель дає широкі можливості для визначення позицій товару на ринку в процесі проведення маркетингових досліджень.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)