Нехай, В. В.
    Посилення ролі і значимості маркетингу на машинобудівному підприємстві [Текст] / В. В. Нехай // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка машинобудування--Управління маркетинговою діяльністю--Україна
Анотація: У статті, спираючись на досвід запровадження маркетингу на вітчизняних підприємствах, визначено існуючі недоліки його організації, підкреслено істотне значення реалізації всього комплексу функцій маркетингу на діючому підприємстві, обгрунтовано доцільність та ефективність застосування маркетингових прийомів на підприємствах машинобудування України.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)