Прокопець, О. В.
    Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О. В. Прокопець // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 109-116 : рис. ; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка природокористування--Екологічні інновації--Маркетингові дослідження--Екоатрибутивний споживчий вибір
Анотація: У статті досліджено основні типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій, виділені за ознаками екоатрибутивності та мотиваційного спрямування. Запропоновано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, в якому екологічні атрибути товару визнаються споживачем як значущі. Розмежовано нульову, одиничну, подвійну та мнжинну екоатрибутивність споживчого вибору. Розглянуто типи споживчого вибору за внутрішнім і зовнішнім мотиваційним спрямування. Досліджено чинники раціональності споживчого вибору.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)