Ткаченко, В. В. Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл / В. В. Ткаченко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 46-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ Рубрики: Соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): спотривна школа -- соціальна адаптація Анотація: Для створення повноцінної стратегії розвитку й інтеграції дітей-інвалідів у суспільство необхідно вирішити ряд проблем (медичних, психологічних, педагогічних та соціальних) та узгодити діяльність державних (спеціальні стандарти) та громадських установ (надання послуг) щодо соціальної адаптації дітей з обмеженими можливостями. Розкриваючи кожний компонент моделі, атор статті звертає увагу організаторів відповідного процесу на основні критерії оцінки готовності дитини-інваліда до життя в соціумі. |