Ali, Amran
    Corporate social responsibility and investors’ satisfaction influence on investors’ loyalty [Text] / Ali Amran, Kashif ur Rehman, Muhammad Akram // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 8. - P348-357 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємства--Корпорації--Інвестування--Пакистан
   Бізнес--Соціальна відповідальність

Анотація: У статті висвітлено, що світова фінансова криза збільшила кількість корпоративних банкрутств, посилила конкуренцію на гіперринку, а підвищення вимог до корпоративної соціальної відповідальності примусила корпорації виділяти на неї значні кошти. Дослідження соціальної відповідальності присвячені переважно її впливу на фінансові результати корпорацій. В межах теорії поведінкових фінансів більшість вчених досліджують вплив соціальної відповідальності на рішення інституційних інвесторів. Вважається, що поведінка приватних та дрібних інвесторів має незначний вплив. Однак корпорації часто залежать саме від цього роду інвесторів. Стаття закриває пробіл, аналізуючи вплив соціальної відповідальності на рішення інвесторів, їх задоволеність та лояльність. Це розвідувальне дослідження на основі первинних даних, зібраних у приватних і дрібних інвесторів. Продемонстровано суттєвий вплив соціальної відповідальності корпорацій на задоволеність та лояльність інвесторів у Пакистані.


Дод.точки доступу:
Rehman, Kashif ur; Akram, Muhammad

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)