Пшенишнюк, І. О.
    Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект [Текст] / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 67-69. - Бібліогр. с. 69 (12 назв)
Рубрики: Підприємства--Управління
   Промисловий маркетинг

Анотація: Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)