Паращенко, Людмила. Індикатори розвитку загальної середньої освіти: підходи і моделі [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління. - 2011. - № 1. - С. 52-58. - Библиогр.: с. 57 (10 назв.) Рубрики: Державне управління освітою--Актуальні напрямки Загальна середня освіта--Національна система моніторінга Освітня політика Росії--Стратегічні документи Освітня політика ЄС Кл.слова (ненормовані): Індикатори -- Показники -- Критерії розвитку освіти Анотація: Досліджено підходи й досвід створення моделей оцінювання розвитку системи освіти в Росії та країнах ЄС. Проаналізовано критерії, індикатори та показники розвитку освіти. Визначено напрямки проектування і побудови національної моделі оцінювання розвитку освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |