Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 137-153. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): освітня діяльність -- рефлексивність -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- рефлексивне освітнє довкілля-середовище -- лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент -- рефлексивно-співтворча взаємодія -- розвиток рефлексивності Анотація: У статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |