Воронцова, Е. В.
    Психологічні аспекти інформатизації навчально-виховного процесу / Е. В. Воронцова // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти
Анотація: Нині одним із важливих і перспективних напрямів психологічних досліджень є визначення психологічних особливостей комп’ютеризації в освіті. На жаль, комп’ютеризація освіти, особливо застосування комп’ютерів у школі, зустрічається з проблемами, що мають з психологією вельми віддалений зв’язок: матеріальні й організаційні проблеми, погана матеріальна забезпеченість шкіл, у першу чергу, комп’ютерами, які можна успішно використовувати в навчанні, тощо. Зазвичай, до основних організаційних проблем комп’ютеризації шкільної освіти відносять об’єктивні і суб’єктивні. До перших відносять перш за все матеріально технічні проблеми (мало комп’ютерів у школі, устаткування застаріле, слабке програмне забезпечення).