Akram, Muhammad. Bank selection criteria of university students: reflections from Pakistan [Text] / Muhammad Akram, Ali Raza, Muhammad Farhan> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - P310-322 : рис., табл. - Бібліогр.: 34 назв Рубрики: Банківська система Пакистану--Комерційні банки--Маркетинг Соціологія економіки--Соціологічні дослідження Анотація: У статті обґрунтовано, що для залучення нових клієнтів комерційним банкам необхідно розробляти відповідні маркетингові стратегії на основі певних критеріїв. Мета даної статті – визначити критерії, на основі яких студенти обирають банк для відкриття рахунку, виявити різницю у даних критеріях для студентів молодших та старших курсів, для студентів, які вже мають банківський рахунок, і тих, які його ніколи не мали, а також в залежності від статі. Проведено опитування 250 студентів Університету Пенджабу (Пакистан). Анкета складалася з 24 запитань, виділено 6 ключових факторів. За результатами, студенти як молодших, так і старших курсів особливо важливими при виборі банку вважають: наявність мережі банкоматів; фінансові бонуси; тип та розташування банку; рівень сервісу; рекламу. Банкам рекомендовано враховувати дані критерії при виході на ринок університетських студентів. Дане дослідження є першою спробою виявити критерії вибору банку студентами університетів Пакистана. Дод.точки доступу: Raza, Ali; Farhan, Muhammad Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |