Ahmed, Ishfaq. Followers’ personality in the relationship between leadership style and performance: evidence from higher education sector [Text] / Ishfaq Ahmed, Tehmina Fiaz Qazi, Shaista Jabeen> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - P323-331 : рис., табл. - Бібліогр.: 56 назв Рубрики: Соціологія освіти--Соціологічне опитування Вища освіта в Пакистані Анотація: У статті продемонстровано вплив стилю лідерства викладача на академічну успішність студентів, при цьому самоефективність розглядається як стримуючий фактор. Анкети було роздано 250 студентам, 212 з них погодились їх заповнити. Всі опитані студенти навчались у одного й того ж викладача Комерційного коледжу Університету Пенджаба (Лахор, Пакистан). Студентів поділено на групи за тривалістю навчання у викладача: 111 студентів – 1 семестр; 70 – 2 семестр; 31 – більше року. Анкета складалася з 3 блоків: оцінювання стилю лідерства викладача; визначення рівня самоефективності та сприйняття власної успішності. Зроблено висновки, що стиль лідерства викладача та самоефективність студентів суттєво впливають на їхню успішність, а очікуваний стримуючий ефект самоефективності не було доведено. Дод.точки доступу: Qazi, Tehmina Fiaz; Jabeen, Shaista Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |