Корж, М. В. Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством [Текст] / М. В. Корж, С. А. Жуков> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71. - Бібліогр.: 16 назв Рубрики: Світова економіка--Економічна глобалізація Зовнішньоекономічна діяльність підприємства--Міжнародний маркетинг Анотація: У статті на основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобалізаційного процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації – попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації та інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чинники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством. Дод.точки доступу: Жуков, С.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |