Желанова, В. В.
    Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / В. В. Желанова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 91-98. - Бібліогр.: с. 97 (8 назв) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Педагогічне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
професійна готовність до педагогічного спілкування -- алгоритм розв'язанні комунікативного завдання -- контекстне начання майбутнього вчителя початкових класів -- навчальна діяльність академічного типу -- квазіпрофесійна діяльність -- навчально-професійна діяльність
Анотація: У представленій статті розглянуто теоретико-методологічні та практико-орієнтовані аспекти формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, що відповідають динаміці базових діяльностей цієї освітньої технології (навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність) та моделям контекстного навчання (семіотична, імітаційна, соціальна).

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)