Бакалінський, О.
    Як пасажири оцінюють якість обслуговування [Текст] : детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування / О. Бакалінський // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 20-28 : ил. - Библиогр.: с. 28 (20 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Пасажирські перевезення
   Якість перевезень

   Транспортні послуги

Кл.слова (ненормовані):
Залізничий транспорт
Анотація: У статті представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)