Hunjra, A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention [Текст] / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476 Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Рекламне агенство--Бренд лояльність Анотація: У статті вивчено взаємозв'язок рекламної доброчинності та продажів, оцінено вплив кампаній з рекламної доброчинності на лояльність до бренду та намір купівлі. Проведено анкетування студентів і персоналу у декількох університетах та інших організаціях. Результати аналізу показали позитивний вплив рекламної доброчинності на продажі. Проміжними ланками у даному взаємозв'язку є лояльність до бренду та намір купівлі, які, в свою чергу, також впливають позитивно на продажі. Дод.точки доступу: Rauf-I-Azam; Humayoun, A. A. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |