Attiq, S.
    How individual social values stimulate consumer purchase decision involvement and compulsive buying behavior: a path by path multigroups analysis [Text] / S. Attiq, Rauf-i-Azam // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 7. - P300-308 : рис., табл. - Бібліогр.: 24 назви
ББК 65.42
Рубрики: Економіка Пакистану--Економіка торгівлі--Маркетинг в торгівлі--Купівельна поведінка -- Стимулювання задіяності у рішенні споживача
Анотація: У статті показано, як персональна сприйнятливість впливає на характеристики споживача та компульсивну купівельну поведінку. Особливу увагу приділено дослідженню стосунків між соціальними цінностями особи, задіяністю у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивною купівельною поведінкою у Пакистані шляхом застосування моделювання через структурні рівняння. У дослідженні взяв участь 641 споживач.


Дод.точки доступу:
Rauf-i-Azam

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)