Терно, Сергій.
    Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.30
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- методика навчання історії -- суспільствознавча освіта -- теорія розвитку критичного мислення -- методика розвитку критичного мислення
Анотація: В статті системно висвітлені властивості, склад, функція та генезис критичного мислення. Проаналізовані сучасні українські публікації щодо впровадження критичного мислення у суспільствознавчу освіту. Виділено найважливіші проблеми: 1) викривлення змісту поняття "критичне мислення" та неусвідомленість суті цього явища; 2) запозичення яскравого антуражу з вихолощенням справжньої проблемності під час навчання; 3) плутанина в інструментах, які забезпечують критичне мислення. Сформульовано методичні рекомендації для вчителів з розвитку критичного мислення учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)