Юрків, Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 47 (4 назви) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи Кл.слова (ненормовані): телефонне консультування -- консультант -- клієнт -- рефлексивне слухання -- нерефлексивне слухання -- емпатія Анотація: У статті розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |