Романенко, Михайло.
    Освіта для стійкого розвитку як методологічна основа інтеграції змісту постнекласичної освіти [Текст] : філософія школи / М.Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Стійкий розвиток--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
стійкий розвиток -- постнекласична освіта -- філософія освіти
Анотація: Проаналізовано проблеми використання методологічного змісту теорії стійкого розвитку у процесі становлення постнекласичної освіти. Обгрунтовано роль освіти для сталого розвитку для ефективного управління освітніми змінами.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)