Безус, Р. М.
    Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва [Текст] / Р. М. Безус // Економіка АПК. - 2013. - № 5. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.32
Рубрики: Продовольчі ресурси--Органічна продукція
   Економіка торгівлі--Електронна торгівля--Маркетинг--Маркетингові дослідження

   Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації

Кл.слова (ненормовані):
Facebook -- споживча поведінка -- попит -- потенційні покупці
Анотація: Висвітлено оцінку відкритих соціальних мереж як середовища просування продукції органічного агровиробництва в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)