Сафонова, Ірина. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова> // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 92-103. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): концептуальна парадигма -- педагогічний експеримент -- педагогічна корекція -- навчальна діяльність -- духовні потреби -- корекційні дії -- виховна превентивна діяльність Анотація: На основі характеристик і показників готовності вчителя до превентивної діяльності визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |