Бойчук, П. М. Модель формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів [Текст] / П. М. Бойчук, Н. В. Борбич> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 35-44. - Бібліогр.: с. 43 (7 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): майбутній учитель -- модель -- навчально-виховний процес -- соціальна компетентність Анотація: У статті розкрито сутність соціальної компетентності, схарактеризовано структурні елементи моделі формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів. Досліджено соціальну компетентність студентів педагогічних коледжів як комплексну характеристику особистості майбутнього вчителя, що є системою оцінних соціальних, психолого-педагогічних знань, умінь, навичок, досвіду педагогічної діяльності, цінностей і мотивів життєдіяльності, а також особистісних якостей, що дають змогу ефективно виконувати соціальні функції в межах компетенції вчителя. Проаналізовано специфіку навчально-виховного процесу педагогічного коледжу в аспекті формування соціальної компетентності особистості студента. Дод.точки доступу: Борбич, Н. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |