Константінова, Наталія. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова> // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 79-91. - Бібліогр.: с. 91 (4 назви) Рубрики: Вища освіта--Освітні технології Вища освіта--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): система методичної роботи -- психолого-педагогічний аналіз -- компоненти навчального заняття -- контроль навчального заняття -- діагностичні аспекти -- форми організації навчання -- інноваційні методи -- методи навчання -- дидактичні можливості навчання -- розвиваючі можливості навчання -- виховні можливості навчання Анотація: Розглядаються основні компоненти навчального заняття, види та цілі контролю навчального заняття; визначено роль взаємовідвідування навчальних занять у системі методичної роботи викладачів. Висвітлюються особливості психолого-педагогічного аналізу занять різних типів та форм, запропонований банк матеріалів для письмового аналізу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |