Мартиненко, С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко> // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): стратегії педагогічного спілкування -- класифікація стратегій спілкування -- спілкування вчителя з учнями Анотація: У статті закцентовано увагу вчителів початкової школи на важливості вибору оптимальної стратегії спілкування з учнями. Запропоновано адаптовану діагностичну методику її визначення. Дод.точки доступу: Кипиченко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |