Мартиненко, С.
    Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
стратегії педагогічного спілкування -- класифікація стратегій спілкування -- спілкування вчителя з учнями
Анотація: У статті закцентовано увагу вчителів початкової школи на важливості вибору оптимальної стратегії спілкування з учнями. Запропоновано адаптовану діагностичну методику її визначення.


Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)