Губенко, А. В.
    Переструктуирование как важный механизм творческого обучения [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 7. - С. 62-71. - Бібліогр. : 14 назв.
ББК 88
Рубрики: Мислення творче--Психологія
Кл.слова (ненормовані):
Переструктурування -- Творче -- Мислення -- Учні
Анотація: У статті аналізується такий важливий механізм творчості як переструктурування. Висвітлюється комплекс методів розвитку творчого мислення школярів, які пов'язані з механізмом переструктурування. Доводиться, що евристичні методи навчання долають протиріччя між цілями і методами освіти, які існують в практиці навчального процесу, і сприяють його гуманізації. Розглядається ефективність застосування авторського курсу розвитку творчого мислення учнів середнього та старшого шкільного віку "Сходження до творчості". Розкриваються психодидактичні основи побудови шкільного розвивального курсу, які націлені на поетапний розвиток творчого мислення дітей й актуалізацію вищих креативних проявів інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)