Чугаєвська, С. В. Методологічні засади дослідження конкурентоспроможності молочної продукції [Текст] / С. В. Чугаєвська> // Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 211-218 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Харчова промисловість--Молокопереробна галузь--Конкурентоспроможність Маркетинг--Конкурентоспроможність Економіка підприємства--Основні засоби Кл.слова (ненормовані): система показників -- ціна споживання -- витрати споживача Анотація: Розглянуто три групи чинників, які формують рівень конкурентоспроможності молочних продуктів: нормативні, технологічні та економічні, а також визначена система показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |