Серебренников, Б. С. Маркетинговая сегментация розничного рынка электроэнергии [Текст] / Б. С. Серебренников, Е. Г. Петрова> // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2013. - № 10. - С. 38-45 : рис. - Библиогр. с. 45 (9 назв.) Рубрики: Електроенергія--Ринкові ціні Маркетинг Анотація: Обгрунтовано три рівні сегментації роздрібного ринку електроенергії, визначені адекватні критерії сегментування, які враховують специфіку споживачів електроенергії, пов`язану з регулюванням режиму електроспоживання. На основі трьох критеріїв запропоновані гнучкі системи диференційованих цін, які стимулюють споживачів до формування енергоефективного графіка електричних навантажень. Дод.точки доступу: Петрова, Е.Г. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |