Москаль, Юрій.
    Економіко-психологічні аспекти формування позитивного іміджу економічного університету в регіоні / Ю. Москаль // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 116-126 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- піар -- бренд -- репутація -- корпоративна культура -- регіональний ВНЗ -- освітні послуги -- кон’юнктура ринку
Анотація: У статті всебічно досліджується роль іміджу економічного ВНЗ, як специфічної форми організації в структурі економіки українських регіонів та його вплив на ринкову конкурентоспроможність закладу на ринку освітніх послуг нашої держави. Дано ряд пропозицій та рекомендацій першочергових заходів щодо покращення зовнішнього іміджу регіонального університету економічного профілю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)