Емпірична характеристика креативності у шкільному віці / Є. Заїка [та ін.] ; Микола> // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143 Рубрики: Психологія--Вікова Кл.слова (ненормовані): шкільний вік -- репрезентативні системи -- креативність -- розвивальне навчання -- емоційно-мотиваційна сфера -- ігровий тренінг пізнавальних процесів Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій. Дод.точки доступу: Заїка, Євген; Зуєв, Ігор; Зімовіна, Тетяна; Саврасов, М.; Микола Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |