Повхан, К. Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів знз з угорською мовою навчання [Текст] / Катерина Повхан> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 38-44. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Знову в школу / А. Канарейцева. Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): порівняльний аналіз -- урахування особливостей рідної мови -- інтерференція -- транспозиція -- система навчальних вправ Анотація: У статті порушено проблему необхідності врахування особливостей рідної мови під час створення підручників української мови для учнів-угорців. Автор з'ясовує причини незадовільного рівня володіння державною мовою учнів-угорців, подає результати порівняльного аналізу мовних систем української та угорської мов, здійсненого з лінгводидактичною метою у межах початкової школи. Поезія Канарейцевої Ади "Знову в школу". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |