Швиденко, О. М. Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах [Текст] / О. М. Швиденко> // Економіка АПК. - 2014. - № 1. - С. 129-135. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційні технології--Інтернет Економіка торгівлі--Інтернет-торгівля--Інтернет-мерчандайзинг Сільськогосподарські підприємства--Інновації Кл.слова (ненормовані): он-лайн інструменти -- принципи комунікації -- роздрібна торгівля Анотація: Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України. |