Chiang, C. -C.
    Hotel visitors' perceptions of value and membership marketing program [Text] / C. -C. Chiang // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р. 269-278 : табл. - Бібліогр.: 35 назв
Рубрики: Економіка готельного господарства--Якість готельного господарства -- Програми готельної лояльності--Сприйняття туристами цінності
Анотація: У статті показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)