Melnikov, A. S.
    Using an online tool for improving the efficiency of advertising campaigns and gaining competitive advantage [Text] / A. S. Melnikov, E. V. Melnikova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р. 475-480 : рис. - Бібліогр.: 16 назв
Рубрики: Економіка реклами--Конкурентоспроможність--Підвищення ефективності рекламної кампанії--Використання онлайн-інструменту
   Інформаційні технології в економіці

Анотація: У статті розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет.


Дод.точки доступу:
Melnikova, E. V.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)