Жуков, С. А.
    Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст] / С. А. Жуков, В. П. Федурця, Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 213-219 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.29
Рубрики: Економіка промислового підприємства--Маркетинг--Ціноутворення--Україна
Анотація: У статті досліджено важливість маркетингової цінової політики та її вплив на підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства. Проаналізовано чинники впливу на показники експортного маркетингу промислових підприємств України. На основі цільового підходу запропоновано шляхи оптимізації маркетингової цінової політики. Обґрунтовано доцільність розробки системи стратегічного управління ціноутворенням.


Дод.точки доступу:
Федурця, В.П.; Громова, Я.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)