Петленко, Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій [Текст] / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 101-110 : форм., рис. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Економіка підприємств військово-промислового комплексу України--Маркетинг Міжнародна економіка--Співробітництво у високотехнологічних виробництвах -- Трансфер технологій--Експорт технологій виробництва товарів військового призначення Анотація: У статті проаналізовано особливості, визначено основні принципи та розглянуто можливу структуру маркетингового дослідження військових технологій. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингового дослідження військових технологій, який враховує специфіку функціонування військово-промислового сектору економіки країни. Дод.точки доступу: Щеглюк, Б. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |