Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід Анотація: Аргументовано, що утвердження в теорії й практиці освіти особистісно орієнтованої результатної парадигми на основі компетентністного підходу супроводжується становленням відповідного поняттєво-категоріального апарату. Уточнено сутність і співвідношення ключових понять: освіта, навчання/навченість, результати освіти, навчальні результати, компетентність/компетентності, кваліфікація тощо в контексті Міжнародної стандартної класифікації освіти 2011 р. і проекту "Тюнінг" (проект Європейської комісії "Налаштування освітніх структур в Європі"). Дод.точки доступу: Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В. |