Бондар, Л.
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР [Текст] : (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар // Рідна школа. - 2015. - № 1-2. - С. 33-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Освіта України--Історія--Початкова школа, 40-80 р. ХХ століття
Анотація: У статті на основі вивчення та узагальнення наукових досліджень практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті роки ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.