Ткачук, С. В.
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : рис. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємств сфери послуг--Маркетинг--Маркетинг-мікс сфери послуг--Послуга -- Процес надання послуги
Анотація: У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)