Shcherbak, V. G.
    Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - Р. 208-213 : форм., рис. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Економіка підприємств сільськогосподарського машинобудування--Маркетинг--Маркетинг збуту--Цінова політика підприємства -- Ціноутворення -- Сприйняття цінності продукту споживачами
Анотація: У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.


Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)