Шостак, Л.
    Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності [Текст] / Любов Шостак // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 27-32. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Математика--Початкова школа--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
розв'язування сюжетних задач -- метод моделювання -- застосування моделювання у навчанні математики -- молодші школярі
Анотація: Автор пропонує розроблену й експериментально перевірену методику формування міцних, дієвих умінь молодших школярів розв'язувати сюжетні задачі у процесі набуття знань шляхом укрупнення дидактичних одиниць, що сприяє глибокому й міцному засвоєнню матеріалу, розвитку особистості кожного школяра. Методичною основою автора є спосіб моделювання та принцип доповнюваності в системі вправ, якими в результаті міжкодових переходів (за Ерднієвим П. М.) образного та логічного в мисленні досягається розуміння свідомого і підсвідомого компонентів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН