Грядовкіна, Жанна
    Через дію до пізнання. Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків [Текст] / Жанна Грядовкіна, Олена Решетняк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 15-19
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Ранній вік
Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості виховання -- індивідуальні особливості дитини -- особистісно зорієнтоване виховання -- Монтессорі-система -- предметно-маніпулятивна діяльність -- монтессорі-матеріал -- дидактичний матеріал
Анотація: Маніпулятивні дії з предметами (спеціальним сенсорним матеріалом) лежать в основі педагогічної системи Марії Монтессорі, в якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність і незалежність. В статті описано досвід організації розвивального Монтессорі-середовища для дітей раннього віку.


Дод.точки доступу:
Олена, Решетняк

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)