Грядовкіна, Жанна Через дію до пізнання. Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків [Текст] / Жанна Грядовкіна, Олена Решетняк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 15-19 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Ранній вік Кл.слова (ненормовані): вікові особливості виховання -- індивідуальні особливості дитини -- особистісно зорієнтоване виховання -- Монтессорі-система -- предметно-маніпулятивна діяльність -- монтессорі-матеріал -- дидактичний матеріал Анотація: Маніпулятивні дії з предметами (спеціальним сенсорним матеріалом) лежать в основі педагогічної системи Марії Монтессорі, в якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність і незалежність. В статті описано досвід організації розвивального Монтессорі-середовища для дітей раннього віку. Дод.точки доступу: Олена, Решетняк Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |