Madiawati, P. N.
    Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Text] / P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - P109-116 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг -- Реклама--Зацікавленість споживачів--Відомі люди в рекламі -- Халяльна сертифікація
Анотація: У статті за допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор «зірки», за результатами аналізу, виявився набагато більш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов’язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії.


Дод.точки доступу:
Pradana, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)